Sparks Fly...
Saturday, November 19, 2011 • 11:00 PM • 0 comments


Aku menanges bila kau cakap aku banyak lelaki . Weyh nak tahu kenapa . Aku break dengan dorang semua sebab dorang suke game aku . Dorang perbodohkan aku . Aku jenis yang setia dengan pasangan aku . Perempuan mane yang tak nak sayang bf die .  Lepastuh bile aku dah sayang kan dorang , aku dah ikot cakap dorang and aku tk nak lepas kan dorang . Dorang mule buat aku sakit hati , buat aku marah . Finally dorang break dengan aku  . Mule aku kena mcam tuh lah aku tak nak denga janji lelaki and aku tak nak berjanji . Awal 2011 dulu aku dah berazam tak nak couple couple nih .  Pastuh aku tetibe jumpe kau MN . Tetibe fall in love dengan kau --'  Tetibe kau mintak couple . Aku rase mcam tak nak  mcam nak . Mule aku kenal kau , aku baru tawu cinte yang sebenar . Kau yang banyak ajar aku . Tapi aku tetap tak nak berjanji satu pon . Aku takot aku kne game . Even kau ckap kau bukan mcam ex ex aku yang lain . Aku tetap ikot pendirian aku sendiri . Hmm kbhai :'(

Disclaimer
No harsh word please !

"
Hi and assalamualaikum, Aida Comel here. Be nice with me. Don't you dare to judge my blog. And thanks Najmi Supian sbb buat blog yang really cantik :)




U and I
Muhd Norazfar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Pa, please love me back sayang. Hewhew :3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them