Sparks Fly...
Saturday, June 9, 2012 • 11:10 AM • 0 comments

Assalamualaikum...


Baby Boy and Baby girl sekalian :) Nmpak ke tulisan kecik nih ha. Hahaha well aku tanya kome sbb aku nih pon mcm tak nmpak jea tulisan nih. Okay dah. Haa haa haw are you class?  Jyahh good.  S o now we learn about .... Eh? Kau dah melalot ke mana Aida -.- Hahaha dah lah banyak melalot jea aku nih.  Ce tengok blog kepingan aku nih. Omel jea kan? Mcam owner blog kan? Ya I know that.*tampar diri sndiri* Rasa sangat berpuas hati dgan blog nih kan. Awesomeeeeeeeeeeeeee gitu kan :PP 

Eh? perasan tak daisypath tuh. Erk lain mcm jea numbe dia kan.  1 year 1 month . Caaaaak , cantik sangat numbe tuh. Kemain dia eah. Cewahhh mcm tak sangka pulak aku dengan Azfar begitu lama jodoh nya. Happy Anny 1 year my dear Azfar. Hewhew baru skrg kau nak hapdet blog.  Cehh, Beharga sangat sangat 1 year nih kan sayang. Act kan Aida Syafira nih takpenah coup smpai bebulan betahun nih taw, Yang paling lama berminggu. Haha dipersilakan gelak..... Now bila dah jumpa Azfar nih mcm lama jea, rasa mcm smpai ke jinjang pelamin jea kan. Hah meyh jelly ramai ramai.

Haih malas nak hapdet bebanyak sbb mata nih maken lama maken nk tutop sbb tak saba nk mimpi Azfa. #Lol lah kau budak.  Cuma nak cakap aku beruntung sngat dapat Azfar even dia mnyakit kan hati and peraturan dia teramat lah ketat, kalah singapore taw.  Dia yang paling bnyak pertahan kan relay nih. Aku jea yang banyak mintak break. Aku tak sedar yang dia nih siriesly mmg baek hati, and pndai jaga perasaan org.  Mmg rugi lah ex ex Azfar nih sbb cpat sangat break dgn Azfa. Kan dah melekat kat tangan aku. Cewah ayat kelaut.  Hmmmmmmmmmmmmmm pa , I love you more than I can say now. Org takkan pernah tinggal kan papa. Inshallah org akan ubah perangai org k pa..............

Hati org untuk papa jea k. I miss my kebonggggggggggg Muhd Norazfar :'(

Disclaimer
No harsh word please !

"
Hi and assalamualaikum, Aida Comel here. Be nice with me. Don't you dare to judge my blog. And thanks Najmi Supian sbb buat blog yang really cantik :)




U and I
Muhd Norazfar

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Pa, please love me back sayang. Hewhew :3

Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them